Ta spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljnjim brskanjem po spletnem mestu, ne da bi spremenili nastavitve piškotkov v vašem spletnem brskalniku, se strinjate, da uporabljamo piškotke.

Več o tem lahko preberete v naših napotkih za piškotke.

Yeh Group

Cena barve

Vsake dve leti porabimo za barvanje oblačil količino vode v velikosti Sredozemskega morja. V mnogih državah tekstilna industrija izčrpuje zaloge lokalne čiste vode in onesnažuje okolje. Breizhodna situacija je navdihnila tekstilne inovatorje, skupino Yeh Group, za razvoj radikalnih alternativ.


Barvanje brez vode

Za barvanje ene majice se ponavadi porabi 25 litrov sveže vode. S tehnologijo Drydye™, najnovejšo inovacijo podjetja Yeh Group, je potreba po vodi odpravljena. Ta tehnika uporablja tekoči ogljikov dioksid (znan tudi kot superkritični ogljikov dioksid) namesto vode in kemikalij za barvanje materialov. Pod vročino in pritiskom CO2 postane superkritični in ima možnost, da prenaša čista barvila na tkanino, namesto procesa, ki tradicionalno uporablja vodo in kemikalije.


Moramo imeti barve ... ampak lahko vidim, da jih bomo nanašali na različne načine.

Sophie Mather, inovativna direktorica, Yeh Group

Barvita sprememba

Ta nova tehnologija Drydye™ zaznamuje neverjeten preboj v odgovornosti do okolja. Odpravi potrebo po vodi, zmanjša porabo energije za 50 % in ustavi naše zanašanje na škodljive kemikalije z uporabo samo čistih barvil, brez aditivov. Trenutno lahko ta proces pobarva poliester, vendar Yeh Group nadaljuje z raziskavami in razvojem na drugih tkaninah ter pričakuje, da bo kmalu predstavila procese za barvanje novih materialov.



Več člankov

The Next Black

Dokumentarni film podjetja AEG poudari napredno mišljenje, ki se dogaja okoli tega, kar nosimo in kako bomo ohranili tisto, kar izdelamo.

Oglejte si film

Vzgojite sami

Biocouture raziskuje bolj trajnostne načine, kako izdelati oblačila s pomočjo fermentacije tkanin in tako dobiti popolnoma organski material za oblačila.

Več o tem

Trajnostna oblačila

Prav tako zaskrbljeno za vpliv na okolje je podjetje Patagonia, ki prosi potrošnike naj ne kupujejo in nagrajuje recikliranje.

Preberite več

 
 
Zapri
 

Izberite, kje želite to deliti z drugimi

Zapri