FAQ

FAQ

POGOSTA VPRAŠANJA

Na tej strani s pogostimi vprašanji najdete odgovore na nekatera najpogosteje zastavljena vprašanja o napravah AEG. 

Pralni stroji

1. Lahko namestim pralni stroj s priključkom za vročo vodo?
Ne priporočamo nameščanja z uporabo priključka za vročo vodo. Pravzaprav vhodni ventili naših strojev prenesejo vodo do 65 stopinj, vendar programi za pranje ne uporabljajo stalno vroče vode. Zaradi neprestanega dovoda vroče vode so lahko rezultati pranja slabi. Poleg tega so naši stroji za polnjenje s sprednje strani in z vrha posebej zasnovani tako, da jih lahko namestite z uporabo priključka za hladno vodo.

2. Zakaj svojega pralnega stroja ne najdem na spletni strani?
Na spletni strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model - za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

3. Koliko je star moj pralni stroj?
Starost pralnega stroja lahko ugotovite s pomočjo serijske številke s ploščice za tehnične navedbe. Prva števka predstavlja leto, druga in tretja pa teden izdelave. Na primer, 13500016: 35. teden leta 2001.

4. Na pralnem stroju se je prikazala koda napake. Kaj to pomeni?
Kode napak imajo različne pomene, odvisno od težave, ki jo imate. Najbolje, da se obrnete na katerega od naših pooblaščenih serviserjev  ali preverite kodo napake v navodilih.

5. Kaj pomenijo simboli na pralnem stroju?
Če niste prepričani, kaj pomenijo simboli na napravi, lahko vedno pogledate v priložena navodila za uporabo. Če nimate dostopa do navodil, si lahko prenesete digitalno različico tukaj.

6. Zakaj moj pralni stroj smrdi?
Razlogov za to je več, npr. - ali gre za smrdljiv vonj ali se iz naprave širijo vonjave po zažganem?

7. Moj pralni stroj ne deluje. Na koga naj se obrnem glede popravila pralnega stroja?
Če težave niste mogli rešiti s pomočjo navodil, vam z veseljem pošljemo pooblaščenega serviserja. Pokličite nas v klicni center 01 24 25 730 in poslali vam bomo serviserja.

8. Kje lahko najdem navodila za uporabo pralnega stroja?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.

Preberi več

Sušilni stroji

1. Zakaj svojega sušilnega stroja ne najdem na spletni strani?
Na strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model - za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

2. Koliko je star moj sušilni stroj?
Starost sušilnega stroja lahko ugotovite s pomočjo serijske številke s ploščice za tehnične navedbe. Prva števka predstavlja leto, druga in tretja pa teden izdelave. Na primer, 13500016: 35. teden leta 2001.

3. Na sušilnem stroju se je prikazala koda napake. Kaj to pomeni?
Kode napak imajo različne pomene, odvisno od težave, ki jo imate. Najbolje, da se obrnete na katerega od naših pooblaščenih serviserjev ali preverite kodo napake v navodilih.

4. Kaj pomenijo simboli na sušilnem stroju?
Če niste prepričani, kaj pomenijo simboli na napravi, lahko vedno pogledate v priložena navodila za uporabo. Če nimate dostopa do navodil, si lahko prenesete digitalno različico tukaj.

5. Moj sušilni stroj ne deluje. Na koga naj se obrnem glede popravila sušilnega stroja?
Če težave niste mogli rešiti s pomočjo navodil, vam z veseljem pošljemo pooblaščenega serviserja. Pokličite nas v klicni center 01 24 25 730 in poslali vam bomo serviserja.

6. Kje lahko najdem navodila za uporabo sušilnega stroja?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.

Preberi več

Pečice

1. Kako očistim pečico?
Aluminij lahko čistite z običajnim milom in vodno raztopino. Nerjavno jeklo pa lahko čistite z našim posebnim čistilnim sredstvom, ki ga lahko kupite pri pooblaščenem trgovcu ali serviserju.

2. Zakaj svoje pečice ne najdem na spletni strani?
Na strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model - za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

3. Koliko je stara moja pečica?
Starost pečice lahko ugotovite s pomočjo serijske številke s ploščice za tehnične navedbe. Prva števka predstavlja leto, druga in tretja pa teden izdelave. Na primer, 13500016: 35. teden leta 2001.

4. Na pečici se je prikazala koda napake. Kaj to pomeni?
Kode napak imajo različne pomene, odvisno od težave, ki jo imate. Najbolje, da se obrnete na katerega od naših pooblaščenih serviserjev ali preverite kodo napake v navodilih.

5. Kaj pomenijo simboli na pečici?
Če niste prepričani, kaj pomenijo simboli na napravi, lahko vedno pogledate v priložena navodila za uporabo. Če nimate dostopa do navodil, si lahko prenesete digitalno različico tukaj.

6. Moja pečica ne deluje. Na koga naj se obrnem glede popravila pečice?
Če težave niste mogli rešiti s pomočjo navodil, vam z veseljem pošljemo pooblaščenega serviserja. Pokličite nas v klicni center 01 24 25 730 in poslali vam bomo serviserja.

7. Kje lahko najdem navodila za uporabo pečice?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.

Preberi več

Kuhalne plošče

1. Kako priključim električno, steklokeramično ali indukcijsko kuhalno ploščo na električno omrežje?
Kuhalno ploščo mora priključiti usposobljen električar v 2 x 230 V (dve fazi).

2. Kje se nahaja priključek za plinsko cev na moji kuhalni plošči?
Priključek za plinsko cev se nahaja na zadnji desni strani štedilnika.

3. Kako očistim kuhalno ploščo?
Priporočamo, da uporabite čistilna sredstva za steklokeramiko Najprej uporabite strgalo za kuhalne plošče, nato pa čistilno sredstvo za steklokeramične plošče.

4. Zakaj svoje kuhalne plošče ne najdem na spletni strani?
Na strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model - za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

5. Koliko je stara moja kuhalna plošča?
Starost kuhalne plošče lahko ugotovite s pomočjo serijske številke s ploščice za tehnične navedbe. Prva števka predstavlja leto, druga in tretja pa teden izdelave. Na primer, 13500016: 35. teden leta 2001.

6. Na kuhalni plošči se je prikazala koda napake. Kaj to pomeni?
Kode napak imajo različne pomene, odvisno od težave, ki jo imate. Najbolje, da se obrnete na katerega od naših pooblaščenih serviserjev ali preverite kodo napake v navodilih.

7. Kaj pomenijo simboli na kuhalni plošči?
Če niste prepričani, kaj pomenijo simboli na napravi, lahko vedno pogledate v priložena navodila za uporabo. Če nimate dostopa do navodil, si lahko prenesete digitalno različico tukaj.

8. Moja kuhalna plošča ne deluje. Na koga naj se obrnem glede popravila kuhalne plošče?
Če težave niste mogli rešiti s pomočjo navodil, vam z veseljem pošljemo pooblaščenega serviserja. Pokličite nas v klicni center 01 24 25 730 in poslali vam bomo serviserja.

9. Kje lahko najdem navodila za uporabo kuhalne plošče?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.

Preberi več

Hladilnik in zamrzovalniki

1. Moj hladilnik/zamrzovalnik smrdi, kako odpravim neprijeten vonj?
Predlagamo vam uporabo posebnega sredstva za vsrkavanje neprijetnih vonjav. Lahko uporabite tudi sodo bikarbono ali kavo kot naravno sredstvo za vsrkavanje neprijetnih vonjav.

2. Zakaj svojega hladilnika/zamrzovalnika ne najdem na spletni strani?
Na spletni strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model - za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

3. Koliko je star moj hladilnik z zamrzovalnikom?
Starost naprave lahko ugotovite s pomočjo serijske številke s ploščice za tehnične navedbe. Prva števka predstavlja leto, druga in tretja pa teden izdelave. Na primer, 13500016: 35. teden leta 2001.

4. Na hladilniku/zamrzovalniku se je prikazala koda napake. Kaj to pomeni?
Kode napak imajo različne pomene, odvisno od težave, ki jo imate. Najbolje, da se obrnete na katerega od naših pooblaščenih serviserjev ali preverite kodo napake v navodilih.

5. Kaj pomenijo simboli na hladilniku/zamrzovalniku?
Če niste prepričani, kaj pomenijo simboli na napravi, lahko vedno pogledate v priložena navodila za uporabo. Če nimate dostopa do navodil, si lahko prenesete digitalno različico tukaj.

6. Moj hladilnik/zamrzovalnik ne deluje. Na koga naj se obrnem glede popravila hladilnika/zamrzovalnika?
Če težave niste mogli rešiti s pomočjo navodil, vam z veseljem pošljemo pooblaščenega serviserja. Pokličite nas v klicni center 01 24 25 730 in poslali vam bomo serviserja.

7. Kje lahko najdem navodila za uporabo hladilnika/zamrzovalnika?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.

Preberi več

Kuhinjske nape

1. Kako očistim filtre v kuhinjski napi?
Filtre lahko pomijete v pomivalnem stroju ali na roke - dobro jih izperite in posušite, preden jih namestite nazaj v napo. Filtri se lahko obarvajo belo, če jih pomivate v pomivalnem stroju.

2. Zakaj svoje kuhinjske nape ne najdem na spletni strani?
Na spletni strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model - za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

3. Koliko je stara moja napa?
Starost nape lahko ugotovite s pomočjo serijske številke s ploščice za tehnične navedbe. Prva števka predstavlja leto, druga in tretja pa teden izdelave. Na primer, 13500016: 35. teden leta 2001.

4. Moja kuhinjska napa ne deluje. Na koga naj se obrnem za popravilo kuhinjske nape?
Pokličite nas v klicni center 01 24 25 730 in poslali vam bomo serviserja.

5. Kje lahko najdem navodila za uporabo kuhinjske nape?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.

Preberi več

Povezljivost

Kaj potrebujem, da bi izkoristil povezljivosti?
- Pametni telefon ali tablični računalnik z nameščeno aplikacijo My AEG. 
Prenesite iz trgovine Apple ali Google Play.
- Apple: telefon ali tablični računalnik. Najmanj iOS 8.0 ali novejši. Android: telefon ali tablični računalnik: Najmanj Android 4.0.3 ali novejši
- Brezžični usmerjevalnik, ki podpira 2.4 GHz b/g/n z WPA ali WPA2 z internetno povezavo.
- Naprava AEG s funkcijo povezljivosti.

Kaj, če je moja naprava nameščena nekje v mojem domu, kjer ni močnega brezžičnega signala?
Če je naprava nameščena na mestu s slabim brezžičnim signalom, bo morda potreben ojačevalnik brezžičnega signala.

Se lahko več družinskih članov poveže z aplikacijo My AEG na isto napravo?
Da, samo prenesti morate aplikacijo My AEG, se prijaviti z istimi poverilnicami in poskrbeti, da bo vaš pametni telefon ali tablični računalnik povezan z istim domačim brezžičnim omrežjem kot naprava.

Kje lahko najdem vodnik o tem, kako začeti s povezljivostjo?
Vodnik za hitri začetek

Kako podjetje AEG ravna z osebnimi podatki, ki so potrebni pri registraciji naprave?
Določila in pogoji

Kje lahko dobim dodatno podporo za namestitev in uporabo mojega povezanega izdelka za nego perila?
Če imate doma že povezano napravo in bi želeli pomoč pri namestitvi in začetku uporabe, se obrnite na naš center za tehnično podporo strankam. Če želite izvedeti več o povezanih napravah za nego perila na splošno, se obrnite na naš center za podporo strankam.

Preberi več