Funkcija SenseBoil ne deluje na moji indukcijski plošči

Zadnjič posodobljeno 16. 04. 2020 15:01

Težava

  • Funkcija SenseBoil® ne deluje
  • Ne moremo aktivirati funkcije SenseBoil®
  • Kako lahko uporabljam funkcijo SenseBoil®?

Se nanaša na

  • indukcijske plošče z AdSenseBoil®

Rešitev

1. V 5 sekundah po aktiviranju SenseBoil® izberite območje za kuhanje.

Oglejte si celoten opis v našem priročniku za uporabo, ki ste ga dobili z napravo.

2. Dokončajte vse, kar ste kuhali, nato pa izberite prosto kuhalno ploščo brez preostale toplote.

Če so že uporabljene vse kuhalne površine ali je na nekaterih območjih preostala toplota, bo kuhalna plošča oddajala kratek pisk in funkcijski indikatorji SenseBoil® utripajo in funkcija se ne bo aktivirala.

3. Prepričajte se, da ste za delovanje uporabili pravo količino vode in / ali krompirja in pravilno vrsto krompirja.

  • Pazite, da skupna teža vode in krompirja ne presega 5 kg.
  • Uporabljajte samo hladno vodo iz pipe in cel, srednje velik, neolupljen krompir.
  • Oglejte si celoten opis v navodilih za uporabo ali
  • Kratka navodila, ki so priložena napravi.


4. Preverite in spremenite nastavitev omejitve moči na vaši plošči.

Oglejte si celoten opis v našem priročniku za uporabo, ki ste ga dobili z napravo.

Pozor: Prepričajte se, da izbrana moč ustreza varovalki domače instalacije.

5. Preverite ali je lonec primeren za funkcijo SenseBoil® s spremljanjem prvega kuhanja.

  • Funkcija najbolje deluje pri segrevanju vode do vrenja in pripravi krompirja.
  • Oglejte si celoten opis v našem priročniku za uporabo, ki ste ga dobili z napravo.
  • Funkcija ne deluje z litoželeznimi in spolzkimi posodami, kot so keramične ploščice
  • Za najboljše rezultate, ko krompir segrejemo do vrenja, priporočamo uporabo emajlirane jeklene posode.
  • Različni lonci dosegajo različne rezultate.
  • Preverite različne vrste in velikosti loncev na izbranem območju ali preverite lonec na drugem območju.


6. Prepričajte se, da je površina kuhalne plošče suha.

Uporabljajte lonce samo suhe in z čistim dnom.

7. Izognite oz. preprečite zunanje vibracie (npr. ustvarjene z uporabo mešalnikom ali postavljanje mobilnega telefona zraven aparata), dokler se funkcija izvaja.

8. Obrnite se na pooblaščeni servisni center tel:+38612425730.

Če težave ne odpravite z zgornjimi nasveti, priporočamo, da poiščete pomoč pooblaščenega serviserja.

Ali vam je bil ta članek v pomoč?

Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.