COVID-19 informacije

Dragi uporabniki Electrolux, AEG i Zanussi aparatov,

varnost in zdravje naših strank ter zaposlenih je naša najvišja skrb. Nenehno spremljamo situacijo in sprejemamo ukrepe v skladu z najnovejšimi navodili in priporočili lokalnega vladnega organa. 

Glede na situacijo v državi, si za vas po najboljših močeh prizadevamo zagotavljati podporo kadar jo potrebujete in se opravičujemo, če na odgovor čakate dlje kot navadno.

Z nami lahko stopite v stik prek naslednjih kanalov:

Klicni center 

+38612425730
Delovni čas: delavniki od 8:00 do 16:00 ure 
(izjema Velika noč, Božič in Novo Leto)

Kontaktni Obrazec

 

V kolikor želite, da vas obišče serviser vam priporočamo, da se najprej obrnete na naš klicni center. Morda gre za zadevo, ki vam jo lahko pomagamo rešiti, ne da bi vas na domu obiskal naš serviser. Ravno tako, lahko obiščete https://www.aeg.si/support/ , ki je namenjen podpori v kateri delimo znanje o reševanju težav, na katere lahko naletite v postopku uporabe vašega aparata.

V kolikor je obisk serviserja nujen, bo vaš zahtevek za popravilo zabeležen v našem sistemu in posredovan na najbljižji servis. V skladu s sprejetimi ukrepi za zajezitev epidemije, bodo serviserji obravnavali vašo prijavo. Če ste rezervirali obisk serviserja, vas prijazno prosimo, da preverite status planiranega obiska servisa z našim klicnim centrom.

Če imate vi ali član vaše družine vročino ali akutne respiratorne simptome bolezni covid-19, ki so lahko znak prehlada ali gripe, vas prosimo, da ne rezervirate obiska serviserja vsaj še 7 dni po tem, ko so izginili vsi simptomi, ali da počakate vsaj 14 dni. 

Zato da zaščitimo zdravje in varnost svojih pooblaščenih serviserjev,  je Electrolux uvedel dodatne zahteve za serviserje, ko opravljajo servisni obisk, kot tudi za obiske servisov za prevzem nadomestnih delov in servisnih nalogov. To pomeni, da se bodo naši serviserji izogibali neposrednemu stiku, vključno z rokovanjem, nosili zaščitne maske in vam zastavili dodatna vprašanja o vašem zdravju (vključno s tem, da vam predlagajo drug datum obiska, ko bo to mogoče). 

Hvala vam za vaše zaupanje, potrpljenje in ostanite zdravi!

Electrolux